August 09, 2011

OFF DAY yang SEDIH

Arini ak OFF DAY..weehuu..!!! Dan aku pun tak kua mana2..juz seharian aku spendtime layan cite THAILAND.Cite nei aku rasa ramai yang da penah tengok dulu time zaman2 skola menengah.Aku pun juz tgk cite nei kt

Pada yang dah tengok cite nei jangan lupa tengok lagi tapi sekarang aku nak pra-tonton kat korang starting lagu dia. Agak2 sedih la. Tajuk cite dia..

THE PRINCESS





Starting cerita dia agak menarik buat sape2 yang FALL in LOVE skrg nei. Mesti terasa FEELING dia. Sweet je tgk watak mamat siam nei becinta kat pulau ngn awek cute tu. Kira pulau tu jadi tempat dating dioerg lah.

Tapi cinta dieorg terhalang sebab laki nei hanyalah seorang rakyat biasa begelar askar yang setia pada raja dan negara nya sendiri. Gurl nei lak puteri raja bongsu kerajaan yang di taat setia oleh laki tu. Dah adat kan..mana boleh raja becinta dengan rakyat. NO NO NO ! Dan mana boleh orang kaya becinta ngn orang miskin.

Sebab darjat laki nei terkorban dan dia berkorban demi cinta dia pada awek tu ๏̯̃๏ Sedih3. Dan korang tengok video nei disaat2 laki tu dijatuhkan hukuman mati sebab kesalahan cinta mereka sedangkan pada hari tu juga awek dia ditabalkan jadi Raja negara tu..NAK NANGES WOHH (╥﹏╥)



Dan memang aku da nanges tengok cerita nei. Awek tu kebumi dia kat pulau tempat masa dioerang kenal mula2 dulu dan tidur atas kubur hero tu. Pengajarannya jangan bercinta dengan darah yang berbeza iaitu maksud aku kalau darah keturunan kita tak sama lebih baik jangan becinta sebab halangan mesti banyak. Dan pengajarannya kalau kita cintakan seseorang tu kita mesti sanggup berkorban untuk dia.Macam hero tu :) Contohi macam awek tu. Cinta bukan pada darjat atau harta tapi pada ketulusan hati seseorang tu.. (✿◠‿◠)




1 comment:

KEMBALINYA AKU DI TAHUN 2024

Akhirnya setelah 13 tahun behenti memblogging aku kembali dengan status, wajah, umur, pengalaman yang bebeza dan baru. Kali ni banyak sanga...