October 29, 2010

Gembira Dalam Kedukaan

Hmmpphh!
Arini ada taklimat dari pihak PTPTN college aku iaitu MUCH
Tak sabar-sabar gak nak tahu pasal apa
Tunggu punya tunggu orang dari Admission & Record pun datang
Dia bawa satu borang biru utk dilengkapkan
Dapat-dapat borang tu terkejut pula aku
Heh...Borang Tamat Pengajian



Bila tengok borang tu tiba2 lak ada satu perasaan sedih datang dalam diri aku. Ye la..dulu nak-nak sangat tinggalkan kolej nei. Skrg, rasa sedih sebab terlalu banyak kenangan aku di kolej nei..

Masa tahun pertama..kenangan aku,akibat demam terlalu panas sampai aku tido 4jam dlm kelas..time tu aku dianggap mcm anak lecturer je time tu. Ye la..tak perlu belajar..dia suruh tidur..hehe!

Masa tahun kedua..hehe..yang nei mcm gatal je. Masa tu aku sem 3 dan masa tu aku sedang tunggu klas. Jadi, aku duduk di cafe je la utk makan. Ada banyak budak-budak junior makan kat situ. Dan..hinggalah mulut aku yang agak teruk nei, aku terrrr kutuk sorang laki..perghh! Kutuk kencang-kencang laa pasal dia. Tak tahu lak dia dengar! Dan start aritu aku kenal dia dan dia mmg kenal muka aku la. Sape tak kenal kalau orang tu kutuk kite? Hek..! Kenal dan kenal..alamak! Fall in Love..!!budush aku nei cinta dgn junior yang aku kutuk..hee..dan...cinta kami tak lama. Tak mahu lah explain byk-byk. Cedeyh!

Masuk tahun ketiga..agak kelam kabut sedikit sebab makin dekat time nak habis belajar makin banyak dan menimbun-nimbun assignment.TAK SUKA!Masa tu juga la banyak tempat-tempat posting yang aku wajib merantau kena pegi..antaranya JOHOR BHARU dan PAHANG.! Erm..terlalu banyak kenangan dan time tu aku cuba tumpukan pehatian pada pelajaran dan sekaligus cuba lupakan mamat junior kolej aku tu.

Dan..sampai lah arini aku duduk mengadap laptop memblogging kan diri. Sedar tak sedar dah nak masuk bulan 10. Tak lama je lagi.. 23 Disember 2010 aku akan meninggalkan segala memori dan kenangan masa begelar student..Yihaa!

No comments:

Post a Comment

KEMBALINYA AKU DI TAHUN 2024

Akhirnya setelah 13 tahun behenti memblogging aku kembali dengan status, wajah, umur, pengalaman yang bebeza dan baru. Kali ni banyak sanga...