October 21, 2010

mama..saya minta maaf



mama...
saya minta maaf
sejujurnya saya tidak sanggup melakukan semua itu pada mama
saya terpaksa melakukannya
saya terpaksa menipu mama
mama...
sekali lagi saya minta maaf
adakah saya ini masih boleh ditempatkan di telapak kaki mama?
mama..
tolong maafkan saya jika hal ini terbongkar
saya sayang sangat mama
mama da banyak bersusah demi saya di Kuala Lumpur ini
mama ibu yang tabah
terbaik untuk saya
meski anak-anak mama yang lain membenci mama
tapi saya tau mama tak sejahat itu
mama baik

I LOVE U MAMA


ikhlas dari Ain Laili

mama lahirkan saya itu sudah cukup berbaloi bagi saya :'(

No comments:

Post a Comment

KEMBALINYA AKU DI TAHUN 2024

Akhirnya setelah 13 tahun behenti memblogging aku kembali dengan status, wajah, umur, pengalaman yang bebeza dan baru. Kali ni banyak sanga...