December 19, 2011

Latest Drama Korea (Utk Peminat Drama Korea Aje)


Haallooo =D Kepada Peminat-Peminat Drama Korea hari ini aku nak share kan serba sedikit cerita terbaru yang baru publish kat Malaysia. Kalau cerita tak menarik aku takkan kongsikan kat korang..Ahaks. Bagi aku cerita ni menarik so aku nak syorkan korang supaya tonton cerita ni.

Kalau korang masih ingat drama " You Are Beautiful " lakonan Park Shin Hye (watak Go Mi Nam) dan band AN.JELL mesti korang teringatkan 3 lelaki handsome yang berebut kan Go Mi Nam. Paling kesian kat Shin Woo Hyung (Jung Young Hwa)yang dari awal lagi admire kat Go Mi Nam ( Park Shin Hye) tapi akhirnya dapat di tangan Hyung Nim (Jang Geun Suk)



Mungkin ramai yang nakkan ending cerita ni Park Shin Hye bercinta dengan Jung Young Hwa maka Director drama ni pun cipta satu lagi Drama korea yang bertajuk "Heartstrings" khusus untuk peminat-peminat dieorang yang frust dieorang tak bercinta dalam drama "You Are Beautiful" . So sekarang ni aku nak promote kat korang drama "Heartstrings" yang sweets ni. Jeng...jeng...Jeng =)



SINOPSIS


Lee Shin adalah seorang pelajar universiti dalam jurusan muzik moden.Beliau juga vokalis dan pemain gitar band "The Stupid." Shin dikenali kerana kelihatan baik dan semangat yang kuat untuk muzik, tetapi pada hakikatnya dia adalah dingin, tidak mempunyai kepentingan dalam apa-apa jua yang tidak berkaitan muzik dan tidak mempunyai impian serta rancangan untuk masa akan datang. Beliau pada mulanya suka Soo Yoon Jung, seorang profesor tarian di universiti, tetapi ini perubahan semua apabila dia bertemu Lee Kyu Won.

Lee Kyu Won adalah seorang pelajar yang dilahirkan di dalam keluarga yang ternama dan dalam alat muzik tradisional Korea, terutamanya Gayageum. Datuk Kyu Won, Lee Dong Gun, adalah salah satu daripada 3 pemuzik atas tradisional umur dan hasrat beliau yang paling besar adalah untuk melihat cucunya menjadi orang yg berbakat muzik tradisional. Cuba untuk meneruskan harapan datuknya, Kyu Won mengambil latihan muzik dan menjadi seorang pelajar universiti yang tahu apa-apa tentang luar dari pelajaran. Sebagai sahabat kepada rakan-rakannya yang merupakan peminat fanatik kepada band "The Stupid", beliau terpaksa pergi ke konsert band "The Stupid" dengan rakan-rakannya. Di sana dia mula berjumpa Lee Shin yang bermain muzik dan seterusnya mula jatuh cinta pada Lee Shin walaupun pada awalnya mereka adalah musuh di universiti atas sebab salah faham antara mereka.




Tajuk: Falling in Love / Heartstrings
Genre: Romance dan Music
Episode: 15 + 1 Special
Tarikh dikeluarkan : 29 Jun 2011


Pelakon


Jung Yong Hwa sebagai Lee Shin
Park Shin Hye sebagai Lee Kyu Won
Song Chang Ui sebagai Kim Suk Hyun
Jadi Yi Hyun sebagai Jung Yoon Soo
Woo Ri sebagai Han Hee Joo
Kang Min Hyuk sebagai Yeo Joon
Lee Hyun Jin sebagai Hyun Ki Young
Im Se Mi sebagai Cha Bo Woon



Tak maw beli dvd drama ni pun tak pe. Korang boleh tengok kat WWW.MYSOJU.COM/heartstrings.Okaysss....Selamat Menonton!!!! =D

No comments:

Post a Comment

KEMBALINYA AKU DI TAHUN 2024

Akhirnya setelah 13 tahun behenti memblogging aku kembali dengan status, wajah, umur, pengalaman yang bebeza dan baru. Kali ni banyak sanga...