December 27, 2011

THE REAL MEANING OF CARS NAME

Peep..!Peep..!Ponn..!Ponn..!!ZZzz...tu kereta berbunyiLAH..hehe.
Korang suka kereta apa?Apa kereta idaman korang?Kereta apa yang korang pakai sekarang?Harini ni aku story pasal kereta.Boleh dikatakan majoriti kalau nampak kereta kat mana-mana dah tentu tahu nama atau model kereta tu.Tapi tahukah korang makna sebenar dari nama sesebuah kereta tersebut?Kalau ada yang masih tak tahu hari ini aku nak beritahu makna sebenar kereta-kereta tu.CHECK2!ROCK2!Yeah!!




BMW:BRING ME WOMAN





LEXUS: LUXURY EXPORTS TO UNITED STATES





FIAT: FAILURE IN ITALIAN AUTOMOTIVE TECHNOLOGY





FORD: FOR ONLY ROMANTIC DRIVERS





HYUNDAI: HOPE YOU UNDERSTAND NOTHING'S DRIVABLE AND INEXPENSIVE






VOLVO: VERY OLD LOOKING VEHICULAR OBJECT






PORSCHE: PROOF OF RICH SPOILED CHILDREN HAVING EVERYTHING






KIA: KILLS IN ACCIDENT





OPEL: OLD PEOPLE ENJOYING LIFE





TOYOTA: THE ONE YOU ONLY TRUST ALWAYS





PROTON: POWER WINDOW ROSAK OOHH TOLONG!!OHH NO!!! ( haha..yang ni rekaan je..jangan marah arrr!)







1 comment: